2015. dec. 3.

Ma sem

Ma sem sikerült időben és korán ágyba kerülnöm, de hát mit lehet tenni? Igaz, kicsit elszuttyogtam az időt korábban, ráadásul, amíg a mosógépre vártam a második adag ruhával, még kb. húsz percet el is szundítottam Roli ágyán. Emiatt aztán fél kilenckor álltam neki még teregetni, majd ez után még elpakolni a konyhában. Miután mindez megvolt, elő kellett készítenem Rolandnak mindent holnapra. Úszni is megy, meg klubdélután is lesz, így aztán úgy megy majd iskolába,mint egy málhás szamár. Két táska, szatyor, másik szatyor... Készült a bűvésztrükkjeivel, kíváncsi leszek rá, hogy mit mesél majd, mit szólnak ahhoz a trükkhöz, amikor egy szempillantás alatt átöltözik egyik pólóból a másikba úgy, hogy a kardigán meg sem mozdul rajta. :) Nagyon szuperül csinálja, még nekem is tátva maradt a szám elsőre.. meg másodikra is. Mindent egyedül dolgozott ki hozzá, és sokat gyakorolta, hogy így menjen neki, úgyhogy remélem, sikere lesz. :)
Holnap péntek. Végre. :) Várom már, hogy délután legyen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése