2015. dec. 17.

Hétvége

Már megittam azt a pohár bort annak örömére, hogy ma tényleg utoljára dolgoztam a héten. :) Most még kivasalom az ünneplő ingeket, és aztán ezzel végére is értem a héten azoknak a dolgoknak, amit muszáj megcsinálni. Innentől jönnek azok a dolgok, amik beleférnek, vagy amihez kedvem van... :)
Lehet, hogy kitakarítom az egész lakást, mert olyan kedvem lesz.
Lehet, hogy vásárolni fogok reggeltől estig, mert olyan kedvem lesz.
Lehet, hogy moziba megyek, mert olyan kedvem lesz.
Lehet, hogy sütni fogok egész nap, mert olyan kedvem lesz.
Lehet, hogy majd csak fekszem a kanapén egész nap, mert olyan kedvem lesz.
Vagy ki tudja, milyen kedvem lesz. :)
A lényeg úgyis az, hogy már az is karácsony, hogy adódik egy ilyen nap. :)

És hogy megmutassam, jelen pillanatban ott tartok, hogy valami ilyesmi kis fa lesz:



De még persze ez is majd attól függ, hogy milyen kedvem lesz. :D

2 megjegyzés:

  1. a piros díszes szerintem nagyon bájos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is az ihletett meg. :) Ma be is szereztünk egy ehhez nagyon hasonló icipici fenyőt. :)

      Törlés