2015. dec. 18.

Ez már komoly

A héten komolyra fordult a dolog, ami a költözés-lakásfelújítás mókát illeti. Megérkezett ugyanis a Földhivataltól a papír, és azon bizony feketén-fehéren ott szerepel az én nevem, mint tulajdonos. Elég hihetetlen ezt így látni, mert nekem nem igen szokott semmi sem a tulajdonomban lenni, nem egy háznak a nagy része... :) Nem is lesz ez így sokáig, terveim szerint legalábbis hamarosan helyreáll a "rend", és majd a férjem és én leszünk fele-fele arányban tulajdonosok. :)
Miután a papír megérkezett, és mi elhihettük, hogy ez akkor tényleg megtörtént, ma, jól kihasználva a potya szabadnapot el is indultunk a bankba, hogy akkor nosza, vágjunk bele, és adósodjunk el a következő tíz évre tisztességesen. :) Nagyon kedves és nagyon hozzáértő ügyintézőhöz kerültünk, aki nem tukmált semmit, de korrektül elmondott mindent. Megcsinálta az előszűrést, és eléggé megfelelőnek tűnünk, úgyhogy elhoztuk a nyomtatványt a munkáltatói igazoláshoz, és megbeszéltük, hogy kb. január első hetében találkozunk majd.
Addig majd még megpróbálunk összehozni egy találkát a leendő kivitelezőnkkel is, és aztán lassan nem csak komoly lesz ez az egész, hanem nagyon is valóság. :)
Én gondolatban már berendezek.. azt, ami előtte lesz, inkább nem képzelem el. :D
Voltunk vásárolni is, és ugyan még mindig nincs meg minden, már nem vagyok olyan nagyon kétségbeesve, de lehet, hogy csak azért, mert ez a mai egy jó nap volt, amikor többen is megdicsértek, csak mert reggel úgy döntöttem, hogy akkor ma kifestem magam egy kicsit. Külön jól esett, hogy mindegyik fiamnak feltűnt, és mindenki meg is jegyezte, hogy jól áll nekem. :)
Az a meggyőződésem továbbra is él, hogy be kéne vezetni a négynapos munkaheteket. Boldogabb lenne a világ, az tuti. :)

2 megjegyzés:

  1. Ezen már én is gondolkodtam sokszor. Mármint azon, hogy de jó lenne, ha háromnapos lenne a hétvége. :-)
    A tulajdonosi léthez gratulálok!!!

    VálaszTörlés