2015. dec. 11.

Péntek este

Péntek este, sőt, mindjárt éjfél, és mondhatnám, hogy iszonyatosan fáradt vagyok a sok mindentől, ami a héten volt, de az a helyzet, hogy most a legkevésbé sem érzem magam álmosnak. Egyedül vagyok, három alvó gyerekkel, és várom haza Balázst, aki karácsonyi vacsorán van. Azért egyedül ment, mert csak ő volt hivatalos. Én meg képtelen vagyok rá, hogy alvásra gondoljak, amíg ő nincs itthon. A legutolsó gondolatom az lenne, hogy nem bízom benne, nem ezért van, hanem mert így egyszerűen nem is olyan semmi sem, mint amikor itthon van. Nyilván épp csak annyi lesz a hazaérkezés után, hogy ágyba esik, és alszik, de akkor már majd én is nyugodtan tudok aludni. :) Azt mondjuk nem tudom mikorra várható az érkezése, mert úgy vitték, és nem rajta múlik, mikor hozzák majd, de most még azt gondolom, kitartok akármeddig.
Kis hülye vagyok, tudom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése