2015. nov. 2.

Elkezdődött

Nem is tudom, mit írhatnék. Nálunk is elkezdődött az iskola, ami senkinek nem volt egy kicsit sem ínyére, és máris kezdik visszaszámolni a napokat a téli szünetig. :) :D
Mondjuk nagyon meg tudom őket érteni, mert még én (vén szamár) is kerülök néha olyan helyzetbe, hogy azon kapom magam, vajon mivel lehetne megúszni a másnapot? :D Persze, semmivel, és már rég túl vagyok azon a koron, amikor felmelegített lázmérővel trükköztem, meg hintőporral tettem magam sápadtabbá, de néha somolyogva látom-hallom a gyerekeknél ugyanezt. Mert azért volt itt hirtelen tegnap este mindenkinél fejfájás, hasfájás.. valami hátha bejön címszóval. Nem jött be, még csak aggódni sem kezdtem értük.
Na.. és arról ne is beszéljünk, hogy hajnali ötkor mínusz négy fok volt. Brrrrr...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése