2015. okt. 2.

Végre péntek

Tegnapelőtt voltam annyira fáradt, hogy majdnem fel is adtam, és azt gondoltam, hogy najó, mégis korai volt még visszamenni dolgozni, és vissza kell mennem az orvoshoz. De nem olyan fából faragtak, aki ilyen könnyen feladja, és gondoltam, jó, hát adok még egy napot. Megígértem magamnak, hogy ha a csütörtök is annyira gáz lesz, akkor ma reggel- lesz, ami lesz alapon- a dokinál kezdek. A tegnapi nap meg már egy fokkal elviselhetőbb volt, így aztán ma reggel nem mentem az orvoshoz, és még ma délutánra is bementem dolgozni. :) Jól tettem, mert így most úgy van mögöttem a hét, hogy azt érzem, megcsináltam. :)
Az tény, hogy ma reggel valami olyasmi zombi állapotban leledztem, hogy ébredéskor azt sem tudtam, hol vagyok, vagy egyáltalán milyen nap van. De ezen is túl vagyok, és kezdődhet a jól megérdemelt hétvége. Moshatok, főzhetek, és mehetek meccsre is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése