2015. okt. 23.

Az én ötvenem

Mert semmi jóból nem lehet kimaradni. És mert amúgy is kedvet kaptam először Erikától, aztán Beától is.
1. Mindjárt kelek.
2. Mondom, hogy mindjárt kelek. (és még csak fél óra telt el azóta, hogy mondtam :D)
3. Mikor jössz?
4. Mindent elraktál?
5. Tényleg így kell kinézni az iskolatáskádnak, mint valami szemetes?
6. Megint eszel?
7. Nekem nincs pénzem, apádtól kérj.
8. Elfelejtettem.
9. Én nem szoktam elfelejteni.
10. Hagyj békén.
11. Várj egy kicsit.
12. Nem megyek.
13. Igen, dolgozom ma is.
14. Délutános vagyok.
15. Reggeles vagyok.
16. Muszáj mindig beszólnod valamit?
17. Lesz még ennél nagyobb arcod is?
18. Nem vagyok hülye, csak nem fogtam fel rögtön.
19. Mit főzzek?
20. Itt mindig mindent nekem kell megcsinálni.
21. Nem veszünk ilyen hülyeséget.
22. Hova mész már megint?
23. Kivel mész?
24. Megint focizni mentek?
25. Rakd el az ágyadat.
26. Az nem szennyes még.
27. Nem hiszem el, hogy már megint csupa kosz a kabátod.
28. Teregetni megyek.
29. Lesz.rom.
30. Muszáj mindig bejönni velem?
31. Apád mit mondott?
32. Apádnak mondtad már?
33. Ne szólj bele, légy szíves.
34. Vegyél fel pulcsit/nadrágot.
35. Sokáig tollászkodsz még?
36. Rosszabb vagy, mint egy lány.
37. Levágom a hajad, az tuti.
38. Fésülködj már meg.
39. Még egyszer hozzányúlsz a hajadhoz, rácsapok a kezedre.
40. Az az én csokim volt.
41. Megeheted.
42. Majd holnap veszek másikat.
43. Hány éves vagy?
44. Jó, majd aláírom.
45. Neki kéne állni a leckének.
46. Utálom, hogy mindig könyörögni kell.
47. Menj már fürdeni.
48. Szállj már ki a kádból.
49. Mikor jössz már ki (a wc-ből)?
50. Este jövök.

1 megjegyzés:

  1. ezen jót nevettem :-) és elgondolkodtam az én mondataimon, azt hiszem nekem is van egy pár :-)

    VálaszTörlés