2015. szept. 15.

Szebb szín

Szóval, tegnap ott hagytam abba, hogy ma majd biztosan szebb színben fogom látni a világot. Nos.. hogy mennyivel szebb, azt nem tudnám megmondani, de hogy egészen más, az biztos. Mert ugyan jobban nem vagyok, de eldöntöttem, hogy rosszabbul sem leszek, és ezért mindent el fogok követni. Például kezdem rögtön azzal, hogy holnap reggel elmegyek a háziorvosomhoz, és kérek tőle valamit, ami elég hatékony lesz, és gyorsan helyretesz. Azzal folytatom, hogy nem is megyek már dolgozni a héten. Egyrészt a kollégáim védelmében, hogy ne fertőzzem már meg őket (ma is minden egyes orrfújás után fertőtlenítettem a kezem, hogy legalább arról ne terjesszem már), másrészt a magam védelmében, hogy ne legyek már betegebb annál, ami muszáj. Megbeszéltem mindenkivel, akivel kellett, pont így gondolják ők is. Főleg, mert jövő hétre fittnek kell lenni, és topon lenni, mert a sok láblógatós és talán túlontúl nyugodt hét után következik egy pár hetes erőltetett menet. Bírni kell. Ahhoz pedig egészségesnek kell lenni, amennyire csak lehet. :)

Igyekszem ehhez tartani magam

Amúgy Erik első nulladik órára menése egészen zökkenőmentesen lezajlott. Gondolatban az ébredés utáni első percben vállon veregettem magam, amiért már tegnap este megcsináltam a szendvicseket, amiket magával vitt. Ő is jól vette, és még azt is elfelejtette reggel, hogy tegnap eset még azért könyörgött, hogy kérjem el tanulás-támogatás óráról. :) Így aztán ott maradt (és túlélte). :D


3 megjegyzés:

  1. Milyen az a tanulás támogatás óra?

    Egyébként Szepes Máriának nincs feltétlenül igaza, sokszor elmondom valakinek a bánatom és máris szebb a világ. :) Kimondva más, mint végiggondolva. Persze kinek így, kinek úgy...

    VálaszTörlés
  2. Jól teszed, hogy otthon maradsz, gyógyuljál csak intenzíven!

    VálaszTörlés
  3. A tanulás támogatás óra tulajdonképpen kötelező leckeírás a suliban. Mint a tanulószoba, csak épp tanulmányi átlaghoz van kötve, és aki az elvárt átlag alatt van, annak kötelező ottmaradni. Mindig épp az a tanár van bent, akinek nincs más órája. Szóval.. értelme éppen nem sok van. ;) De jól hangzik legalább. :D Szerintem az még nem panaszkodás, ha elmondod valakinek a gondodat. Én úgy értelmeztem, hogy aki csak arról tud beszélni... :)
    Ági, és akkor még nem is tudtam mennyire jó döntés is volt.

    VálaszTörlés