2015. aug. 5.

Dolgok

Ma több olyan dolognak is volt "évfordulója", ami fontos része az életemnek.
A legfontosabb, és ennek köszönhetem én többek között azt is, hogy a férjem belépett az életembe, hogy annak idején is már akkora nagy szám volt, mint most. Mert úgy történt, hogy ők ketten a barátjával mentek az utcán, és megkérdezte a barátja tőle, hogy "mikor van Krisztina nap?" Láttam rajtuk a tanácstalanságot, mire én csípőből rávágtam, hogy augusztus ötödikén. Na, így kezdődött minden. Most már ezt is tudjátok. :)
A másik dolgot meg nem mesélem el. :D
De azt azért elmesélem, hogy ma is szembesültem azért valamivel, amin a jövőben változtatnom kell. Egy véletlen folytán tudott meg Balázs valamit, amit el kellett volna mondanom neki. Akkor, amikor a dolog történt, megkértek rá, hogy ne mondjam neki. Később meg már eszembe sem jutott. Most megtudta, és rosszul esett neki, hogy nem tud róla, mikor amúgy mindig mindent meg szoktunk beszélni. Igaza van. Ezen is változtatnom kell, hogy ne tudjanak így kisiklani a dolgok a fejemből... hogy akár hetek múlva is jusson eszembe, hogy "ja, ezt még nem is mondtam".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése