2015. júl. 2.

Fáj

Azt nem tudom, hogy a körmöm nőtt e be, vagy simán csak úgy jártam, hogy amikor megakadt valamiben, és letéptem az akkor feljött darabkát, beletéptem úgy istenigazából, mindenesetre begyulladt a lábujjam. Nem kicsit fáj, hanem inkább nagyon, és néha látom a csillagokat anélkül is, hogy besötétedne. Orvoshoz tutira hogy nem megyek vele, mert le is rúgnám, aki hozzáérne, és ugyanezen okból nem megyek pedikűröshöz sem. Vettem tetrán kenőcsöt, az szerintem lehúzza a gyulladást, és akkor majd, amikor már nem fáj, akkor majd meglátom, hogyan tovább. Az biztos, hogy még holnap lesz miatta egy ilyen csillaglátós napom, de aztán- reményeim szerint- a hétvégén teljesen meggyógyul majd. :)
Ami a tanulság ebből, hogy sosem tépkedjük a körmünket hirtelen felindulásból, hanem szépen elővesszük az ollót. Ha nem így teszünk, akkor a fentiek következnek be.
(a paradicsomos ősi gyógymódon már túl vagyok, semmit sem ért)

8 megjegyzés:

  1. Jajj, szinte érzem a fájdalmadat... :-(

    VálaszTörlés
  2. Régen volt nekem is, jaj!!!! :(
    Jobbulást, tetrán az jó, sajnos most mást nem nagyon tudsz tenni...

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Én is így jártam a múltkor, aztán a gumicsizma még jól meg is nyomta. Nekem 2 nap múlva már jó volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az acélbetétes cipő az, ami még ront a helyzeten.

      Törlés
  5. esetleg dunsztkötés, illetve Bendegúzon a múltkor a Betadine segített (napi 3-4x)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek Eszterrel. Tapasztalatból mondom, biztos, hogy segít :)

      Törlés
  6. Köszi mindenkinek az együtt érzést, a tetrán jónak bizonyul, ma délutánra egészen jó lett már. Ha minden igaz, hétvégén teljesen rendbe is jön. :)

    VálaszTörlés