2015. máj. 25.

Alakul

Volt pár dolog, amit át kellett gondolnom, és át kellett értékelnem magamban. És persze ezzel együtt fel is kellett ismernem, hogy van jó pár dolog, amin változtatnom kell a saját érdekemben is, és másokéban is. Berögzült szokások és mindenféle belémkódolt dolgon nehéz változtatni, és már akkor, amikor a felismerésig eljutottam, eldöntöttem, hogy adok magamnak időt. Bőven, mert legalább magammal szemben legyek egy kicsit elnéző. Lassan, ha kell, akkor tyúklépésekben fogok haladni, de legyen ez olyan változás, ami nem okoz majd hiányérzetet, hanem csak jó érzés lesz.
Amiben jól haladtam eddig, az talán a munkával kapcsolatos dolgok. Mert mindent hazahoztam eddig. Itthonról ugyan nem tudok dolgozni, de fejben folyamatosan ott voltam, és gondolkodtam azon, hogy kéne másképp csinálni, hogy jobb legyen, vagy azon, hogy mi az, amit sikerült aznap megcsinálni, és mi az, amit nem szabad elfelejteni. Örökké járt az agyam valamin, ha máson nem, akkor a kolleganők ilyen-olyan problémáján. Nos, nem tökéletes a helyzet még, de nagyot lendült előre az elmúlt hetekben. Van még, amikor agyalok, és a hazaérkezés első fél órájában még "le kell vezetnem" magamban az elmúlt napot, de pl. az elmúlt három napban csak ma este jutott eszembe valami, amit majd holnap reggel nem szabad elfelejtenem. Azt kell mondanom, hogy sokkal jobb így, bár átmenetileg kicsit megnémultam tőle, mert nem nagyon van mit mondanom. Kicsit kiestem a valódi életből, és nem nagyon tudok társalogni sem mostanában, de ezt is majd begyakorlom. :) Ez is egy következő feladat, mert észleltem magamon az antiszociálisság tüneteit, amit azért magammal kapcsolatban eléggé nonszensznek érzek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése