2015. ápr. 19.

0. nap

Csak úgy, mint a fesztiválokon szokott, most nálam tegnap volt a mínusz egyedik nap, ma meg van a nulladik nap. És ezután még következik hét munkamentes (és szigorúan rá sem gondolós) nap.
Továbbra sincs semmi nagy terv, lesz, ahogy lesz, minden percét élvezem, és élvezni is fogom, mert így döntöttem. :) Amihez kedvem és energiám lesz, azt megcsinálom, amihez nem, azt meg nem. Ilyen egyszerű.
Már ma is így volt, és tulajdonképpen tegnap is. Mennyivel jobb ez így, mint örökké azon stresszelni magam, hogy mi az, amit nem csináltam meg, mert nem volt rá időm, vagy nem volt hozzá kedvem. Ma is bűntudat nélkül játszottam a telefonomon, és aludtam is egy fél órát, miközben éppenséggel fel is moshattam volna, vagy bármelyik szekrényt is kipakolhattam volna. :)

Remélhetőleg így is marad ez még a következő hét napban, és nem kap el a gépszíj. Még az sem dühít, hogy holnap nem lesz villany. Legalább tutira nem csinálok szinte semmit. (még főzni sem tudok áram nélkül)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése