2015. jan. 14.

Nem értem

Voltatok már olyan helyzetben, amikor nem csak hogy tapintani lehetett a feszültséget, hanem még a gyűlölet is látható? Olyan szintű, mélyről gyökerező gyűlölet, ami megriaszt, elképeszt, és ráadásul még egy csomó kérdést is hoz magával. Mert ha ez most látható, akkor mi volt eddig? Az egy látszatvilág volt? Hazugság minden? Vagy ez a látszatvilág, és a hazugság?
Nem mondom, hogy azért, mert nem rám irányul, és nem velem kapcsolatos az egész, csak a tanúja vagyok, hidegen hagy, mert egyáltalán nem. Sőt, nagyon nem. Elképedve nézem, és teljesen össze vagyok tőle zavarodva. Őszintén szólva el sem tudom képzelni, hogy hogyan lehet valakiben ennyi gyűlölet.
A térdem-lábam továbbra is fáj, ma délután szigorú fekvéssel gyógyítottam. Ami amúgy bejött, mert utána egész elviselhetőre csökkent a fájdalom. Mondjuk azért azt őszintén remélem, hogy nem addig fog fájni, amíg én meg nem oldom a dilemmámat.

1 megjegyzés:

  1. Old meg a dilemmádat és mozogj, ha mozgok, ne mfáj a térdem, a dilemma meleltt sem, de az biztos, hogy sokat segít, az is ha nem cipelem más baját csakazért sem!
    Ja a gyűlölet dolgot érzem és nem értem, napi szinten, ráadásul ellenem van, nem tudok vele mit kezdeni, így teszek rá, de lehet, hogy ez még külön gyűlölnivaló ....

    VálaszTörlés