2015. jan. 19.

Indulnék

Azért mondjam ki, hogy tulajdonképpen egy hálátlan kis izé vagyok, mert úgy el voltam foglalva tegnap este a saját nyűgömmel, hogy azt meg el is felejtettem, hogy tegnap elém került az a csokitorta, amire tegnapelőtt vágytam. :) Ezekért a dolgokért pedig annyira hálás vagyok, és mégiscsak mosolyra fakasztanak olyankor is, amikor épp világvége hangulatom van.
És azt is be kell vallanom, hogy sokkal jobban függök a békességtől, mint amennyire valaha is beismertem (eddig) magamnak. Olyannyira, hogy fizikai tüneteket produkálok, ha sokáig kell olyan helyzetben lennem, ahol nincs béke. Nem bírom a feszültséget, nem bírom a haragot, és nem bírom a gonoszságot sem. Sőt, újabban a hülyeség is nagyon fáraszt. Sokkal jobban, mint valaha.
Így aztán.. azt hiszem, el kell hogy költözzek a Holdra. Vagy nem is. Valami ismeretlen bolygóra. Írok listát, kik jöhetnek.
Így fog kinézni kb.

De simán beérem ezzel is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése