2014. dec. 6.

Szombatok

Újabban minden szombatom elmegy a nagy semmire. És minden szombat este bánom ezt. Persze, akkor már késő. Igaz, napközben is folyton mentegetőzöm még magam előtt is, amiért nem azt csinálom, amit lát a szemem, hogy kéne, hanem fogom magam,és lefekszem. Tudom, hogy nem lustaság ez, hanem igazi fáradtság, mert most aztán már igazán év vége van, és az egész év elég fárasztó volt ahhoz minden szempontból, hogy teljesen kitikkadjak az utolsó hónapra. Mégis, minden szombat este körülnézek, és megállapítom, hogy mik azok, amikkel ma haladhattam volna, ha nem fekszem le. És ilyenkor mindig elhatározom, hogy majd vasárnap azért pótolok belőle valamennyit. Ami aztán vagy sikerül, vagy nem.

Egyébként meg szomorú vagyok, mert ma este kiesett a Spoon az X-faktorból, és én nagyon szerettem őket.

1 megjegyzés:

  1. Akkor nem vagyok egyedül ezzel a szombaton elúszó idővel :), csak nekem még ez a (egyébként jogos) indokom sem lehet meg mint neked, mert itthon vagyok :)... És a Spoon-t én is sajnálom...

    VálaszTörlés