2014. okt. 29.

Téli ruhák

Miért van az, hogy olyan téli csizmákat árulnak, ami végig bundás, kivéve a talpát? Mikor pont onnan fázik az ember először. Jó, sejtem én is, hogy azért, hogy vegyek bele külön talpbetétet, ha fázik a lábam, de akkor is....
És vajon miért van az, hogy a téli kabátok vékonyak? Mint a papír, komolyan..és nem, nem hiszem el, hogy ettől függetlenül meleg lehet. Akinek ez meleg, az szerintem még nem fázott sosem. És nem szeretem azokat a kabátokat, amikben nem lehet mozdulni sem, de azért egy téli kabát legyen már olyan, amin nem fúj át a szél. 
Így aztán, fentiekből kiindulva, csizmám már van, kabátom még nincs. És a kabát-felhozatal, ha ilyen marad, akkor marad is a a régi. Mert az ugyan csúnyának csúnya, és egyáltalán nem divatos, de legalább meleg. És ez a melegség fontos szempont. 
Amúgy meg minden bizonnyal öregszem mégis, mert újabban azon kapom magam, hogy megnézem a sapkákat, meg a sálakat is, és elképzelem, hogy milyen jó is lehet, amikor még ezek is melegítenek. Én, aki sosem hordtam ilyesmit, mert a sapkában süket vagyok, a sálban meg fuldoklom. 
A szekrényeket meg nem nagyon merem megnézni, mert félek tőle, hogy a fiúknak is csupa használhatatlan téli kabátot fogok találni. Ők ugyan fázni még egyáltalán nem fáznak (nem is az én fiaim), viszont nem keveset nőttek azóta, mióta ezek a cuccok nincsenek használatban. Ettől függetlenül kénytelen leszek előszedni ezeket is, még mielőtt eljön az az idő, amikor csak rájuk kellene parancsolni ezeket a melegebb darabokat. 

Igazából szívesebben keresgélnék a rövidnadrágok között. 

És azt mondtam már, hogy mennyire utálok vásárolni?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a csizmákkal más gondjaim is vannak, erős a vádlim, arra meg végképp nem lehet találni nem hogy csinos, de semmilyen csizmát. A téli kabátom meg - ne is mondd - tényleg nem sokat melegít. Egyébként nekem is fáznak a lábaim bennük, de van két bakancsom is, ami viszony jó meleg.
    Most a nagyobbik gyerekünknek találtam olyan téli bakancsot, aminek a talpa is poláros - el sem hiszem!

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére nekem ilyen gondjaim nincsenek a lábaimmal, viszont szóba sem jöhet semmi magas sarkú, mert olyan lúdtalpaim vannak, hogy abban lehet, hogy kétfelé indulnék el. :)

    VálaszTörlés