2014. okt. 9.

Roland mondta

Nem nagyon szoktam itt elmesélni a "gyerekszájakat", de ezt a mai beszélgetésemet Rolanddal meg kell osztanom veletek is.
Pékségben voltunk, csak mi ketten. Ez a létező legritkább eset sajnos, hogy vele megyek kettesben valahova, de most így alakult. Hazafelé majszolta az islerét, és közben beszélgettünk.
-Emlékszem a V...a Alexandrára az oviból?-kérdezem
-Ühüm.-válaszolja-Az a kis dagi?
-Az anyukája ott dolgozik, ahol én, és a múlt héten mesélte, hogy az oviban Te voltál a szerelme.
-Fúúúúújjj, nemááááár.-kiált fel felháborodva-Az a lány dagi. Nagy a hasa.
-Na és? Olyan szép kis arca van. És különben is, akinek nagy a hasa, az már nem is lehet szép?
-Hát de. De ő nem tetszik nekem.
-De miért nem?
-Mert az oviban háromszor is nekem jött bocsánatkérés nélkül, és még a micsodámba is belerúgott egyszer.
(ezzel nem nagyon tudtam vitázni)
-És akkor milyen lányok tetszenek neked?
-Nem tudom.
-Na de mégis? Van olyan kislány, aki tetszik neked?
-Az Anna meg a Katica.
-És ők miért tetszenek?
-Hát mert szép a hajuk, meg a hangjuk.
-Ez fontos?
-Igen. Meg szégyellősek is. És én a szégyellős lányokat kedvelem.
-Miért?
-Mert ők nem fognak megcsalni.
-Megcsalni? Mi az, hogy megcsalni?
-Hát tudod, amikor velem is jár, meg egy másik fiúval is. De egy szégyellős lány ilyet biztos nem csinál, úgyhogy nekem a szégyellős lányok tetszenek.

Elég határozott elképzelései vannak. :) Jókat mosolyogtam rajta, és közben az isler is elfogyott, meg haza is értünk. :)

5 megjegyzés:

  1. Ez jó, :))) Aztán hogy majd 10 év múlva is így gondolja-e,,, :)

    VálaszTörlés
  2. Na bumm! Van itt kérem szépen elképzelés :-D

    VálaszTörlés
  3. miért nem mondtad, hogy a szégyenlős kislányokat csak a szégyenlős kisfiúk szeretik, mert azoktól nem félnek, Roland viszont nem félős, hanem bátor, okos, jóképű vagány kissrác...szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. ez egy tök jó beszélgetés volt :-)

    VálaszTörlés