2014. szept. 14.

Beázott?

Na, ez sem lesz életem  leghosszabb bejegyzése. Már csak azért sem, mert éppen a telefonomról pötyögök. A t-home úgy tűnik, sztrájkba lépett, és esőben nem működik tovább. Megjegyzés, megértem, én is szívesen tenném ezt. Mindenesetre hálás vagyok a mobilnet csodájáért, mert így nem azzal a rossz érzéssel kell lefeküdnöm, hogy nem tudtam még annyit sem tudatni veletek, hogy én megvagyok, csak az internet vetett ki magából. Mondjuk így járt, mert visszajöttem az ablakon......

Holnap kétnapos munkahetet kezdek. Azért ne irigyeljetek nagyon, mert nem lesz felhőtlen. Most csinálják Patrik fogát. Amin én izgulok, ő egyáltalán nem. Azt mondta mit izguljon, a doki biztos tudja mit kell csinálni. Végül is jogos...

Remélem holnap kicsit bővebben is jelentkezhetek majd.


1 megjegyzés:

  1. A fiadnak nagyon is igaza van, úgyhogy lazulj egy kicsit és végre pihend ki magad, vegyél egy vitamint, amit terveztél, kávézz, menj fodrászhoz, ha van kedved. Egy kicsit fel kellene töltődnöd :-)

    VálaszTörlés