2014. ápr. 26.

Dolgok, amik meghaladták...

a képességeimet ma. Volt egy pár.
Például a házimunka. Bármilyen és bármennyi. Mondhatjuk úgy is, hogy semmit sem csináltam, mert nincs mit szépíteni ezen. :) Pedig akartam. Csak nem eléggé. Vagy inkább hagytam magam befolyásolni egy zúzós migrén, és egyéb mindenféle fájdalmak által, és inkább azt választottam, hogy inkább teszem a semmit, csak múljon el.
És például a blogsablon szerkesztése is. Mert kicseréltem. De ez sem jó. Mert nem úgy van, ahogy én akarom. És ráadásul ez alatt sem működik a ... bloglista.
Így aztán kicseréltem újra. Egy régi sablon kódját akartam használni, ami már nem az igazi, mert időközben a feltöltője letörölte, vagy mi. Próbáltam belepiszkálni, de persze az sem lett jó, a végén már a kódolásban is hiba lett, így feladtam.
Majd keresem tovább. Vagy megszerkesztem ezt valahogy jobbra.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem kellenek az ilyen napok is. (Ne, nem kudarcosak, csak a semmittevősek.) Csak meg kell tanulnunk, hogy ne rágjuk magunkat a semmittevés miatt. :-)

    VálaszTörlés