2014. febr. 13.

Egy óra mínusz...vagy plusz

Nem tudom megmagyarázni, hogy miért nem feküdtem még le, mikor igazából olyan fáradt vagyok, mint a hulla, és körülbelül úgy is nézek ki, mint valami háromnapos hulla. Illetve tudom.. amikor elindultam fürdeni, addigra lett végre csend. Én meg elhelyezkedtem a kádban, a könyvemmel, és jól belefeledkeztem az olvasásba. Arra eszméltem fel, hogy a víz kihűlt, és gondoltam, hogy na, most már biztos jó késő is van. És tényleg az van. Bánom egy kicsit, hogy minimum egy óra alvásidőt vettem el magamtól, de nem bánom, mert amúgy meg olyan jó volt. :)
És különben is, holnap nem kell hajnali négykor kelnem, mert délutános leszek. Amiben csak az a szívás, hogy szombat hajnalban meg majd vissza kell mennem. :) De legalább holnap délelőtt elintézem a tüdőszűrőt, mert az meg lejár.
Majd holnap reggel meg visszaolvasom ezt, amikor alig bírok lelket verni magamba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése