2014. jan. 18.

Címszavakban

Akarom mondani képekben, mivel én ilyen vagyok épp:

De örömmel jelentem, hogy minden
-ben van. 


Patrik megbírkózott a felvételivel, elmondása szerint a 
nem sikerült olyan jól. 
Egy feladatot nem tudott. (amúgy ezen magamban elcsodálkoztam, de mondjuk én nem szólok... én lehet, hogy hozzá sem tudtam volna kezdeni. 

De a 
 jó lett.
Szerinte ez nagyon könnyű volt, és csak egy-két pontot fog veszíteni. Meglátjuk. 

Én most kezdek 
-ni érte, amikor már túl vagyunk rajta. :D

De azért hiszek benne, hogy gond nélkül bejut majd a kiszemelt gimnáziumba. :)

mindenkinek, aki ma gondolt ránk. :)

Képek forrása: google


4 megjegyzés:

  1. A rendhez gratulálok! :-)
    Mikor lesz meg a felvételi eredmény?

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy sikerül Patriknak a gimi! Hátha nem az az 1 feladat fog dönteni.

    VálaszTörlés
  3. Teide, február első hetében.Aztán március elsején szóbeli, március közepén lesz ideiglenes lista az iskolákban, április végére lesz végleges.
    Bea, biztosan nem fog múlni, elsősorban humán szakra készül, oda a matek nem kell.

    VálaszTörlés
  4. Mármint nem azon az egy feladaton fog múlni, az biztos.

    VálaszTörlés