2013. dec. 1.

Ma van a ....

... szülinapom...-énekelné a blogom, ha tudna énekelni. :) De nem tud, úgyhogy majd én megírom helyette. Mert énekelni azt én sem tudok.
Szóval, éppen ma öt esztendeje annak, hogy az első sor idekerült. :) Azon mosolyogtam ma magamban, hogy micsoda nagy rendező az élet, mégis úgy adódott, hogy az akkori hatalmas bánatomat mostanra orvosolni tudtam. Mégis elértem, hogy visszakerültem oda, ahonnan akkor el kellett jönnöm. Sőt, még valahogy jobb helyre is érkeztem most, mint ahol akkor voltam. Gondolhatom, hogy éppen ezért történt minden úgy, ahogy. Hogy most ilyen legyen, ahhoz az elmúlt éveket végig kellett csinálnom.
Ti, mind a nyolcvanketten (vagy akik még olvastok abból a nyolcvankettőből), akik feliratkoztatok, nagyjából végigkísértétek mind az öt évet, semmit nem is kell mondanom már. Ismertek, mint azt a bizonyos rossz pénzt, tudjátok, hogy mitől repesek az örömtől, mi az, ami kiborít, és még mennyi minden mást..
Sosem volt célom, hogy meddig tart majd. Egyszer, egyetlenegyszer meginogtam, hogy szabad e továbbra is nyitott blogot vezetnem. Akkor sem magam miatt, csak a gyerekemet féltettem. De aztán akkor is úgy döntöttem, vállalható minden, mert az igazat írom mindig, viszont azóta abban a témában megválogatom, hogy miről szabad beszélnem és miről nem. :)
Nem hiszem, hogy valaha is bezárok majd, de több olyan téma is van, amiről nem beszélek. Ennek oka van, alaposan átgondoltam, mielőtt erre a döntésre jutottam. De úgyis mindig van valami, amiről tudok írni, ezért úgy gondolom, nincs itt hiányérzete talán senkinek. (akinek meg mégis, hát kérdezzen...)
Még lesz blogszülinap, nem egy, és nem kettő. Kifulladásig írom majd.. akkor is, ha már nem lesz, aki olvassa.
Addig is, köszönöm mindenkinek az aktív közreműködést a 380 ezernél is több oldalletöltésben, az ötezernél is több kommentet, és a kitartást is.



Nem ígérek semmit.. mert lehet, hogy lesz még rosszabb...

12 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot Dius gondol... mit is? blog :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot, blog! :-)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse sokáig a blogot és gazdáját! :)

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse a már óvodás korú blogodat! :)

    VálaszTörlés
  5. boldogot...lassan iskolás :-)

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot!!! Még sokat, sokat!

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogos blogszülinapot.:-)

    VálaszTörlés
  8. JA! Az elözö a Batorba névre hallgató blogos kommentje volt, csak most más fiókkal vagyok bejelentkezve. Bocsi. :-)
    Batorba

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm mindenkinek. :) (Csilla, ismerem ezt a nevedet is ;) )

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok hozzá! És örömmel olvasom, nem öt éve, de biztosan addig, amíg van :)

    VálaszTörlés
  11. Lassan mehet iskolába a blog, remélem még a diplomaosztónál is jöhetek ide olvasgatni Téged!

    VálaszTörlés