2013. nov. 15.

Végre

Hú, de nagyon vártam a ma estét. Elfáradtam, kipurcantam, és már reggel óta arra vágyom csak, hogy mehessek aludni. :) Ehhez képest mondjuk nem vagyok teljesen százas, hogy még mindig itt ülök, ahelyett, hogy már lefeküdtem volna. Főleg, hogy a szemeim félig csukva. :)
A hétvégére van egy csomó tervem. Nem nagy dolgok, mert nagy dolgokhoz nincs se kedvem, se energiám, hanem sok pici. Amiből lehet, hogy alig valósul meg majd valami, mert lusta leszek hozzá, de majd meglátjuk.
Ami nem lesz meg, megvár.
Ami fontos, az meg úgyis meglesz.

Akarok egy ilyet:
Vagy egy ilyet:

A másodikat jobban. De biztos, hogy olyan ára van, amit már nem adnék érte.


3 megjegyzés:

  1. A másodikhoz hasonlót én is szeretnék... de az árára gondolva én is elbizonytalanodtam.

    VálaszTörlés
  2. Remélem, összejön a kabát!!!

    VálaszTörlés
  3. Á, nem lesz belőle semmi.. :)

    VálaszTörlés