2013. szept. 28.

Átrendezve

Miközben itthon ültem, akarom mondani feküdtem egész héten tétlenül, azért fejben igen aktív voltam ám.
Egészen jól átrendeztem fejben újra a lakásunkat. Kb. a százharmincadik verzió született meg a fejemben most, de mivel az ezt megelőzőek is mind még az engedélyeztetés első fázisában el lettek vetve, így aztán ezt a verziót már el sem meséltem. :)
De legalább fejben megvan.. és ha a szükség úgy hozza, majd előkapom. :) :D
Mondjuk abban, hogy itt fejben átrendeztem, biztos, hogy nagy szerepe volt annak, hogy a héten olvastam
ezt a posztot... (meg még az összes többit is a témában), ami az én hírhedten jól működő fantáziámat is megmozgatta rendesen.
Amúgy meg örüljetek, hogy nem írok többet... mert hisztis vagyok ma a fogfájástól, és morgok is egész nap...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése