2013. aug. 27.

Pár dolog

Van egy pár dolog, amiről lemondtam már. És még lesz is pár biztosan, amiről le fogok mondani, vagy inkább majd kevesebb hangsúlyt fektetek rá. Igazából olyan apróságokról beszélünk, ami fel sem tűnik, hogy nincs, és nem is okozott egyáltalán gondot a "lemondás".
Amiről viszont semmiképp sem akarok lemondani az
-a blogolás
-a facebookozás
-a zenehallgatás
-a kádban olvasás
- és napi minimum tíz perc fedettpályás távolbanézés

Ezek kellenek nekem ahhoz mindenképp, hogy minden nap működni tudjak. A zenehallgatás néha kimarad, de aztán pótolom egy maratonival. És "amikor anya megőrül" (Roli szóhasználata volt nemrég), akkor Gangnam Style-re is tombol. :) Különben szimplán csak énekelni szoktam.

És aztán nemsokára jön újra valami, amiről majd megint csak nem fogok lemondani, morogjanak itt nekem akármennyit is a hímneműek. Jövő héten újra indul az x faktor. De jó lesz nekem......... :) Szombat esténként majd minimum két órát fogom bámulni a tévét, és két legyet fogok ütni egy csapásra. Mert pihenek is, meg zenét is hallgatok majd. (és hehe.. ha nagyon akarom, még blogolni is tudok közben)

Amúgy meg.. az emberi butaság mértéktelen és határtalan. Ezt csak úgy mondom. Ne is vegyétek figyelembe. Szimpla kis közhely. Bár igaz.

És azt mondtam már, hogy simán megvagyok a délutáni kávém nélkül? Wooooow... :)

7 megjegyzés:

  1. Ez a fedett pályás nagyon tetszik...:-)))
    Majd jövőhéttől újra tombolok délelött zenére és remélem nem csak Halász Judit megy majd!;-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régóta űzöm ezt a sportot. Lassan indulok az olimpián. :)
      Halász Judit is jó, de tombolni nemigen lehet. Csengével is meg kell szerettetned a tombolós zenét. :)

      Törlés
  2. Hű, de kíváncsi vagyok, hogy TÉGED vajon kinek sikerült felbosszantania...
    A fedettpályás távolbanézés nagyon ott van! :-)))
    És nagyon felnézek rád, profi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bosszantottak fel. :) Nem hagyom én azt olyan könnyen senkinek. :)
      Profi? Ugyanmár.. de köszönöm.

      Törlés
  3. a gangnamos megőrülést azért megnézném :-))))
    A butaságos mondat történetére is kíváncsi lennék....

    VálaszTörlés
  4. :) Csak annyit hozzá, hogy Rebekával kettesben Halász Juditra autózunk- és igencsak megengedjük, valóságos tombolás kerekedik. Mondjuk ez kell is, hogy legalább ez kompenzálja sebességemet:))
    ( Na jó, településen kívül megyek százzal is, de itt a faluban csak az őrült muzsika megengedett, száguldás nem:) )
    Érdekes volt az írás.

    VálaszTörlés