2013. júl. 9.

Van képem hozzá

Egyszer említettem már, úgy ezer évvel ezelőtt, hogy majd megbánjátok még, hogy az én okos telefonom nem csak okos, hanem szép képeket is tud. Sőt, ilyenből (mármint okosból és jól fotózóból) rögtön három is előfordul a mi házunk tájékán. Én már akkor tudtam, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy majd kevesebbet beszélek, mint amennyi fényképet mutatok. Mint pl. most.
Szerény, de azért boldog mosoly

Na jó, azért Neked mosolygok...

Nagyon komoly. Nagyon menő. 

Giccs... de nem lehet vele betelni

Mondom... lehetetlen abbahagyni..(a fotózást is)

Mindjárt lemegy...

Na, ez a nem semmi.. mojito, Aranyhíd, naplemete, Balaton... 
Bár.. lehet, hogy jobban szeretitek, ha nem beszélek annyit. :D És a végére hagytam egy bónusz (kicsit csúnya) képet. A könyökömről kötés nélkül. Elárulom.. fáj. Nem kicsit. De kibírom, kibírom... és még akárhányszor lenyúznám cserébe azért, ha itt lakhatnék az év egészében. :)
Nagyot koppant akkor....

10 megjegyzés:

  1. Milyen helyesek a fiúk! :-) (A könyököd nem annyira... Azért ez elég komolynak tűnik még most is...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyököm rendbe fog jönni, legfeljebb marad ott emlékbe egy kis heg. :) De a többi olyan jó emlék lesz. :))

      Törlés
  2. A mojito-s kép az igazi giccs :)
    a könyököd nem szép.
    Én is szívesen laknék a Balaton mellett egész évben, télen-nyaron imádom:) lehetnénk szomszédok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az az igazi. :)
      És a két ház közé csinálhatnánk egy kispályás focipályát.. a focicsapat már meg is van hozzá. :)

      Törlés
    2. oké, megdumáltuk.
      Lili majd hozza a pompomlányokat :)

      Törlés
  3. Királyság:) - a könyöködön kívül persze ...

    VálaszTörlés
  4. Én is mennék csajok, de tényleg.
    A könyököd brutál, javulást!

    VálaszTörlés
  5. De helyes ez a három legény!
    Jaj, én is annyit fotóztam... :-)))) És kár, hogy köztünk volt az a pár köbméternyi víz... Lehetett volna két koktélos pohár is a képen.
    A könyököd brutál, remélem, nem marad nyoma.

    VálaszTörlés
  6. A nagyfiú mennyire hasonlít Rád! További szép nyaralást kívánok, és gyors gyógyulást a könyöködnek.:)

    VálaszTörlés