2013. júl. 30.

Még hogy végre?

Szóval, azok akik ma reggel (sőt, már tegnap este) fellégeztek, hogy végre fúj a szél, és végre nem lesz olyan forróság, elhiszik e, ha azt mondom, hogy alig várom, hogy újra melegedjen az idő, mert én bizony ma este már felvettem a (polár) kardigánomat? Ó, igen, huszonakárhány fokban. Mert én bizony fáztam. :D :D :D
Pedig bevallom őszintén, hogy a tegnapi őrületes forróság még engem is megviselt, és kétszer is zuhanyoztam délután, hogy ne csorogjon rólam a víz. De ma már jöhet is vissza. Felfrissült mindenki, elég is, jöhet újra a nyár. Ha már nyár, ugye..
Egyébként meg annyira fáj a derekam, hogy majd' belepusztulok, úgyhogy megfogom magam, és befekszem a kádba. Aztán meg az ágyba. Rég volt hajnali fél öt. És mindjárt megint az lesz.

3 megjegyzés:

  1. Ha zuhanyoztál, akkor hogyan hogy nem csorgott rólad a víz? :)
    Derék...! Ne is mond! Együtt érzek veled!
    Én legalább olyankor elmondhatom "merevedésem van" ... csak épp nem jó helyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát csorgott, csak az kicsit másképp. :)
      Na, hát én még ezt sem mondhatom a derekamra.. :D De simán csak nem szokta a ló a szántást esete forog fenn, és bízom benne, hogy amint hétvége lesz, el is múlik.

      Törlés
    2. Úgy legyen! Múljon is el. :)

      Törlés