2013. júl. 11.

Ma is képek

Meg megint kevés szöveg csak. Ennek két oka van. És egyik sem az, hogy elakadt volna a szavam, mert igazából arra még nem nagyon volt példa.
Az egyik ok, hogy az este irtó jó buli volt nálunk, és én rettenetesen keveset aludtam. Azt a keveset is több részletben. A jó bulit átvitt értelemben kell értelmezni, mert tulajdonképpen sem buli, sem jó nem volt. Megjelentek a százlábúak az este. Ebben semmi rendkívüli nincs, voltak tavalyelőtt is, csak akkor kevésbé zavarták a fiaimat. Jó, mondjuk a zuhanyzóban kezdték a zaklatást, aztán hol máshol folytatták volna, mint a "gyerekszoba" falán, közvetlenül az ágy mellett? Nekik jó buli lehetett, mármint a százlábúaknak, mert csak szaladgáltak vidáman a falon, mi meg vigasztalgattuk a sikító-rettegő anyámasszonykatonáit gyerekeinket. A vége az lett, hogy még éjjel egykor is őket őriztük, mert nélkülünk nem alszanak.. reggel meg már negyed hétkor ültek az ágy szélén, hogy "Anyaaaaa, keljünk, mert elmegy a vonat."
Szóval ez az egyik okom.
A másik pedig, hogy ma kirándultunk. Volt A és B verzió. Különféle okok miatt Erik választhatott, hogy melyiket szeretné, ő az A-t szavazta meg, hogy vonattal menjünk Siófokra. Igazából mindenki másnak a B-hez volt kedve, de sebaj.. mentünk tehát vonattal Siófokra. Tök jó volt amúgy, bár a vonat erősen felejthető, és csak az ilyen vonatőrülteknek nyújt igazi élmény, mint Erik. De már ezért megérte.
Végül innen hazaértünk ebédre.. hogy aztán délután mégis elmenjünk a B verziós kirándulásra is. Elmentünk Szántódról Tihanyba komppal, majd onnan Zánkára, ahol megnéztük városunk táborát (Patrik még sosem járt ott, és Roli sem), majd vissza komppal Szántódra, onnan újra Siófokra (muszáj volt visszamenni, olyan finom péksüteményt ettem ott délelőtt). Zamárdiban láthattuk a BalatonSoundra érkező óriási tömeget, ami amúgy egy élmény, hogy ennyi ember a Balatonparton, másrészt elképesztő, hogy ennyi pénzért is ekkora tömegek mennek, harmadrészt félelmetes, mert mindenkinek piásüveg van a kezében.. Délután ötre értünk haza, hullafáradtan. De azért még lementünk a partra, és a fiúk fürödtek is egyet, mert csak a levegő hűlt le egy kicsit, a víz nem.
Most meg, még megmutatom a képeket (amiket ezúttal Balázs fotózott, én csak "elloptam" tőle), és bedőlök az ágyba.
Siófok, Fő tér (a háttérben Széchenyi)

Szántódrév

Valahol a Balaton közepén találkoznak a kompok

1. :) DE szép! És mekkora fiúk!( Ez most leírva nem tűnik nagyon értelmes kijelentésnek, látom én is, de tényleg- büszke lehetsz rájuk, kész nagy legények, helyesek.)

2. Hát, hallod, a százlábúaktól én sem mertem volna aludni...
    A képek viszont ismét nagyon szépek, jó rájuk nézni.

1. Én is így voltam ezzel régen.. de újabban össze kell szednem magam a fiúk miatt. Ne lássák már, hogy én is ugyanolyan betoji vagyok, mint ők. :D

3. De jó így látni benneteket!:-) Már csak Balázs hiányzik róla, mert akkor lenne teljes.:-) Pihenjetek még, sokat...sokat!

1. Sajnos olyan kép most sem készült amin mindannyian egyszerre rajta vagyunk. :)

4. Szép vagy a Fiaiddal!!!!! Ők meg Veled :)
    Hamarosan már Te leszel a legkisebb.
    Jó kis túrát csináltatok!

1. Köszi Bea. Igen, lassan igen kicsi leszek, mert mindenki beelőz. :) Jön majd a három testőr korszak. :)

5. Szerintem azok fülbemászók lehettek :-)

Legalábbis én lakásban még nem láttam százlábút, a fülbemászó viszont ilyen csapadékos időjárás esetében gyakori bent is.

Nagyon szépek vagytok, hűdemicsoda legénycspatod van :-)

1. Vica, nem fülbemászók, attól nagyobbak.
      Ilyenek: http://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9gy%C3%B6l%C5%91_p%C3%B3ksz%C3%A1zl%C3%A1b%C3%BA

Köszi. :)

2. Hát ez tényleg rémesen néz ki és még harap is *haj égnek áll*
      Érdekes, hogy sosem találkoztam vele annak idején, pedig én nagyon odafigyeltem a rovarokra, szerettem velük játszani (konkrétan gyakorlatilag bármit megfogtam, még a dongót is - annak persze sírás lett a vége :-) )

Köszi a linket, kellemes hét végét és jó pihenést kívánok :-)

6. Szépek vagytok nagyon!!! Jó látni!

1. Köszönöm. :) Legközelebb közelebb gyertek nyaralni. Mi jövőre is ide jövünk remélhetőleg. :)