2013. ápr. 12.

Az én napom...

Nem is tudom hol kezdjem, vagy hogy kezdjem... Olyan hihetetlenül jó napom volt ma, hogy nehéz is szavakba öntenem. Sima, átlagos pénteknek indult, illetve kicsit többnek az átlagosnál, merthogy dolgozni még ma sem mentem. :) Fodrászhoz viszont igen, és már ez nagyon jó volt, végre megint kiritkították a felesleget (úgy a felét), úgyhogy most jó nekem..
Onnan jöttem haza, amikor már egy boríték várt otthon, rajta az én nevemmel. Kibontottam, és a szám is tátva maradt, széles mosolyra húzódott. Andi lepett meg egy textilből készült kis tálkával, amiben egy finom eperillatú teafilter is érkezett. (holnap fotózni is fogom, és megmutatom) Nagyon szép, és nagyon örülök neki,  olyan jó ránézni. Köszönöm szépen Andi. :)
Aztán kicsivel később megint jött a postás (többen is járnak hozzánk), és megint nekem hozott levelet. Itt már tudtam a feladóról, hogy mi lesz a borítékban, de ettől még nem kisebbedett az izgalmam, míg kihámoztam.. Adri jóvoltából (és a férje jóvoltából is) most már nekem is van ilyen karkötőm:
Mióta csak megérkezett, a kezemen van, és máris szeretem nagyon. :) Nagyon köszönöm Adri az utánajárást, és a lebonyolítást is, nagyon nagy örömet szereztél nekem. 
És ezzel még nem volt vége. Tegnap az egyik helyi adok-veszek csoportban a fb-on egy ismerősöm telenoros alapkészüléket keresett 1-2ezer forintért. Írtunk neki, hogy nekünk van, de olyan hülyén éreztem volna magam 2 ezer forintot elkérni, meg amúgy is tudtam, hogy ez a lány nagyon szépen varr, így írtam neki, hogy mit szólna egy cseréhez? Írta, hogy persze, mit szeretnék. Emlékezett rá, hogy tetszett nekem egy táska nagyon, kérdezte, egy olyan jó lesz ez? Jó bizony..(bár én sokalltam ezt cserébe) Tegnap odaadtuk a telefont, mondtam, hogy ő ráér varrni, nehogy kapkodjon vele... Erre ma délután hív a férje, hogy meghozta a táskát. 
(az enyém nem pont ilyen, de majdnem)

Élőben még sokkal szebb ennél, és holnap remélem készül kép erről is, mert ez csak nagyon hasonló az enyémhez. :) (és a karkötőt is megörökítjük majd a kezemen)

Szóval.. ma elhalmoztak engem mindenféle szépséggel, és ettől nagyon jó napom lett. Még az egész napos eső és fejfájás ellenére is. (és a takarítás is kész) 
Ilyenkor egészen biztos vagyok abban, hogy milyen sok nagyszerű ember van a világon, és mindig sajnálom, akik nem találkoznak ezekkel az emberekkel. :)


6 megjegyzés:

  1. Kedves Dius! tényleg jó napod volt ma:) régi adósság volt már a küldeményem, örülök, hogy örömöt okoztam:)

    VálaszTörlés
  2. Dius, ezt nagyon jó volt olvasni! Őszintén örülök, hogy ennyi csuda jó dolog történt veled! :)

    VálaszTörlés
  3. Andi, de még mekkorát.. Köszönöm még egyszer.
    Fuvalla,Eszter: köszi. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, de jó volt ezt olvasni! Ezek szerint nálad pénteken Karácsony volt:-)

    VálaszTörlés
  5. Ilyen legyen a folytatás is! :)

    VálaszTörlés