2012. júl. 24.

Front jön

Vagy eső, vagy valami. Illetve esni már esett is, én meg olyan álmos vagyok tőle, hogy simán elaludtam a tévé előtt...
Aztán nem tudtam belépni a blogomra a saját gépünkről, mert valamiért a bloggeres bejelentkező ablak átirányít a mailbox kezdőoldalára, onnan meg sehogy sem megy.
Úgyhogy kellőképp álmos vagyok, és kellően felhúztam magam ezen a belépési marhaságon. Majd holnap remélem megoldja nekem Balázs.
Most meg, miután belopóztam a gyerekek gépéhez, hogy azért mégis legyen valami bejegyzés-féle, mert biztos gyanús lenne, ha nem lenne, elmegyek inkább aludni.

3 megjegyzés:

  1. Akkor nagyon jó éjszakát, szép álmokat!

    VálaszTörlés
  2. nekem is órák óta fáj a fejem és olyan feszült vagyok, mint egy kidurranni készülő lufi. :/

    VálaszTörlés
  3. Várom a mai bejegyzést!!! :-)

    VálaszTörlés