2012. júl. 30.

11 dolog a tükörből

És ezt most Júliának köszönhetitek Ti is, de legfőképpen én. Mert kaptam tőle egy ilyet


Érdekes véletlenek értek ma este a blogvilágban, amitől kicsit kevésbé pocsék már a kedvem. Ez pedig, amit Júliától kaptam, már meg is mosolyogtatott. Mert ha valaki kedvel, és kedvesek neki az írásaim, az mindenképpen öröm. Az, hogy még világgá is kürtöli, egészen megható. :) Köszönöm szépen itt is. 
A díjjal járó feladatok:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról. 
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell. 
3. 11 kérdés feltevése
4. 11 ember jelölése.

Nagy szerencsém is van, mert Júlia csak egyetlen kérdést tett fel. 
Ha időd és kedved tartja, elveszed tőlem ezt a láthatatlan tükröt, megtartod, belenézel... és 11 dolog felcsillan. Elmondod nekem, mi az a 11 dolog, amit látsz magadról abban a tükörben?

Nos, természetesen elvettem, megtartottam, és belenéztem. Azonban a 11 közül nem mind csillant, de elmondom mit látok magamról jelen pillanatban abban a tükörben...
-Szerelmet... ami sosem múlik, és mindig örök marad..
-Szeretetet... amitől olyan jó lenni... mert vannak, akiket szerethetek
-Vágyakozást... olyan dolgok után, amik közül nem is mindet tudom megfogalmazni, mert vannak kézzelfoghatóak, de vannak egészen mélyen ülők is, amikre szavak nincsenek 
-Reményvesztettséget.... amiért nem sikerül megtalálnom, amit keresek
-Reménykedést... hogy hátha épp holnap találom meg
-Dacot... "majd én megmutatom, hogy azért is végigcsinálom"
-Dühöt.. , amiért mindig valami akadálypályát állítanak elém
-Elégedettséget... , mert tulajdonképpen mindenem megvan,amim csak lehet
-Félelemet... hogy hátha nem lesz időm mindent viszonozni
-Ráncokat.. amiknek mind története van.. az én életem történelmi térképe.. 
-Fáradtságot... a mindennapok harcaitól

Hát ilyen vagyok én ma a tükörben. Lehet, hogy holnap más leszek. Vagy holnapután. Mert éppenséggel én sem vagyok ám elégedett azzal, amit láttam. 

De akkor jöjjön még a többi feladat. A 11 kérdés:
1. Ha a blogodat nem írnád az interneten, hanem mondanod kéne egy rádióban, mennyi bejegyzésed lenne egy hónapban?
2. Mi pihentet jobban, az írás, vagy az olvasás? 
3. A blogod címe változott már valaha? (nem az elérhetőségre gondolok)
4. A kezdeti céljaid, ami miatt a blog indult, azonosak a mostaniakkal?
5. Van e barátod a blogvilágból?
6. Van e ellenséged a blogvilágban?
7. Emlékszel e az első bejegyzésed címére? (nem ér puskázni)
8. Emlékszel e az első kommentelőd nevére? (itt sem ér)
9. Emlékszel e az első rendszeres olvasód nevére? (és itt sem)
10. Hány bejegyzés után mondtad el valakinek személyesen, hogy blogot írsz?
11. Szeretnél egyszer a blogodhoz kapcsolódó tevékenységgel pénzt keresni?

És az a 11 számomra kedves ember, akik a kérdéseimnek áldozatul esnek. Legalábbis szeretném. 

1. Szilvi
2. Cucka
4. Lili
5. Altair
8. Anikó
9. Bea
10. Éva
11. Timi

Cserejátékosokra nincs lehetőség, de mindenki más is, aki szerepel az oldalsávban az olvasott blogok között (meg aki még nem, mert elfelejtettem frissíteni) szintén kedves nekem, úgyhogy ha egy csepp kedvet is érez hozzá, hogy válaszoljon a kérdéseimre, és továbbadja a díjat, vissza ne fogja magát. 
Ezúttal nem zarándokolok el azonnal mindenkihez a hírrel, hogy kapott egy díjat, mert mindenki jár erre... De leveszem a jobb klikkes tiltást, hogy a kérdéseket, és a képet el tudjátok vinni. 

11 megjegyzés:

  1. óköszönöm szépen. :)
    ígérem, összekapom magam, és belátható időn belül eleget teszek, bár eléggé kusza és zavaros, és nagyon sok a kérdés és sok a megjelölendő embörmennyiség is. :/ de igyekszem, na! :)))

    (amúgy, elárulok Neked egy titkot: ha az ember lánya readerből olvas, működik a jobbklikk. és btw erről meg az jutott eszembe, hogy mért jó neked ez a fajta "levédés"? egy egyszerű képlopóval is le lehet manapság már mindent szedni, ha vinni akarják viszik, szóval értelmetlen-meg olykor kellemetlen is, ha pl idézne tőled az ember lánya. vagy egy egyszerű kommentnél is megjelenik az az idegesítő kisablak -ha helyesírás javítani akarok-, így többször előfordult már, hogy inkább kiléptem. :/ )

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dius:) én is igyekszem majd kihozni magamból a maximumot, és legalább a kérdésekre válaszolni:)

    (A jobbklikkes cucccot én sem értem, én is legalább 2 módját tudnám, hogy ha el akarnék lopni vmit....)

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm!!! Jók a kérdések!

    VálaszTörlés
  4. jelentem, eleget tettem, bár kicsit magamra szabtam. :)

    VálaszTörlés
  5. A jobb klikkes azért volt, mert voltak itt olyan írásaim, amiket szerettem volna, ha nem látok viszont másoknál esetleg saját szellemi termékként. És igen, köszi, tisztában vagyok vele, hogy aki akarja, és nagyon akarja, úgy is el tudta vinni.De ez valami olyasmi, mint a vízjel a képeken... azt is le lehet szedni, mégis mindenki használja.

    VálaszTörlés
  6. látod...nekem ötletem sem lenne mit csináljak jobb klikk nélkül (azonkívül, hogy szólok a férjemnek) :-))
    hogy a rendes témához is írjak, nagyon tetszettek azok a dolgok amik a tükörben felcsillantak

    VálaszTörlés
  7. A klikkes dolog nem tiszta számomra, de köszi a kérdéseket!!! Nagyon jók! Igyekszem mihamarabb válaszokat szállítani!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, OKos Lány, aki hoztál is, meg nem is:)
    Jó érzéssel tölt el, hogy a módszeremet tovább vitted, és nem üzentél külön senkinek:)
    És amit a tükörben láttál, látom most már én is...hogy mögötte mi van, legyena tiéd:)
    Üdv, és kitartást a háromhoz:)

    VálaszTörlés
  9. Júlia, örülök, hogy jó érzéssel töltött el, hogy a módszeredet elhoztam, kicsit tipródtam, szabad e ilyet. :)
    Ami a tükörben látottak mögött van, kiderül mindig menet közben. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi, hogy gondoltál rám is!:-)

    VálaszTörlés
  11. Hű, hát én erről akkor lemaradtam, most látom, de viszem mindenképpen, és ha késve is, de megcsinálom! Köszi :)

    VálaszTörlés