2012. jún. 28.

Újra öten

A mai nap úgy egyébként szót sem érdemel, mert nem csak nem történt semmi érdemleges, de mondhatnám, hogy a chemotox-os légy is üde és friss volt hozzám képest, pedig aludtam egész éjjel, meg kávét is ittam, meg minden, ami kell.. Na mindegy, ez végül is nem is lényeges információ.
A lényeg, hogy újra öten vagyunk itthon. Ma este majdnem tizenegy órakor megérkezett a legidősebb, legnagyobb szájú, Tátrát megjárt nagyfiunk. Tele élménnyel, amit csak nagyon óvatosan adagol... de megértem, én sem tudtam soha jól elmesélni az ilyesmit. (és azóta is egyszerűbb leírnom, mint elmondanom) Azért azt elmondta, hogy nagyon elfáradt, de nagyon szép helyeken járt, és hógolyózott, és jó volt. Örülünk neki, hogy ezt is láthatta, és örülünk, hogy végül a tanári összefogás megmentette őt a zord és szigorú szüleitől, akik majdnem visszamondták neki ezt az egészet... :) Biztos, hogy megbántuk volna... legkésőbb most, amikor a barátaitól hallotta volna, hogy mi mindenről maradt le.
Azt kérte, holnap délig hagyjuk békén... szerintem amúgy nem fog addig aludni, de én biztos nem keltem majd. :)
Részemről lezuhant a nagy kő, hogy hazatért épségben, egy horzsolás nélkül. :)

1 megjegyzés:

  1. De jó, hogy jó volt, élmény volt, jól érezte magát és hazaért rendben :)

    VálaszTörlés