2012. jún. 12.

Interjú

A fiaimmal. Az ötletet én innen "loptam", mert ha játékról van szó, hát akkor arra kapható vagyok. Főleg, ha ilyen kíváncsiskodós téma, mert az meg aztán főleg jó.
Ahogy válaszolgattak, volt, hogy már bántam, hogy egyáltalán eszembe jutott feltenni nekik ezeket a kérdéseket, de ennek ellenére nem változtattam semmin, ahogy ők mondták, úgy álljon itt is.

Mitől féltél eddig életedben a legjobban?
Erik: Az ördögtől.
Patrik: A sötéttől.
Roland: Zombi. (Michael Jackson)
Mikor voltál a legboldogabb mostanában?
Erik: Amikor megkaptam a Peonzámat.
Patrik: Nem tudom, mindig boldog vagyok, nincs ilyen pillanat.
Roland: Amikor a szülinapod volt, és elmentünk a Burger kingbe.
Ha egy dolgot megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Erik: Semmi, tökéletes vagyok.
Patrik: A műfogam, hogy az ne legyen.
Roland: Nagy legyek, és akkora legyek, mint Te.
És ha magad körül megváltoztathatnál valamit a világban?
Erik: Több esélyünk lenne az ötös lottón.
Patrik: Máshova építeném a házunkat.
Roland: Hogy szebb legyen az anyukám.
Mi az az egy dolog ami nélkül nem tudsz élni?
Erik: Az ágyam (az jó puha)
Patrik: A házunk.
Roland: Szép idő.
Kedvenc meséd v. filmed?
Erik: Miami helyszínelők, Óz, a csodák csodája
Patrik: Forma 1, Barátok közt
Roland: Kalózok, Barátok közt
Mi a jó abban, hogy 7,10,13 éves vagy?
Erik: Semmi, hát mi lenne jó?
Patrik: Az, hogy mindjárt elballagok az iskolából.
Roland: Hogy már nagy vagyok.
Mi nem jó abban, hogy 7,10,13 éves vagy?
Erik: Az, hogy mindjárt vége a harmadiknak.
Patrik: Az, hogy túl sokat kell tanulni.
Roland: Hogy még nincs szemüvegem.
Hogyan zajlana a tökéletes napod? Mi mindent csinálnál, ha bármit megtehetnél?
Erik: Játszanék, mert nincs suli, és pihennék.
Patrik: Aludnék háromig, aztán ennék, és visszafeküdnék aludni.
Roland: Nem tudom.
Mi leszel, ha nagy leszel?
Erik: Rendőr vagy külföldön rendvédelmis.
Patrik: Valószínűleg valamilyen programozó.
Roland: Önkormányzati testőr.
Kik a barátaid?
Erik: J.Dani, B.Dani, J.Gábor
Patrik: Andor, Bence
Roland: Lackó, Edvin, Levi, Martin


Mi az, amit anya gyakran mond neked?
Erik: Halkabban peonzázzak.
Patrik: Ne pofázz  beszélj vissza!
Roland: Én is. (mert folyton mondom, hogy szeretlek, Te meg hogy én is)
Mi az, amitől anya mindig boldog lesz?
Erik: Virágtól, csokitól.
Patrik: Sütitől.
Roland: A puszitól.
Mi csinál anya, hogy megnevettessen téged?
Erik: csikiz, viccet mesél
Patrik: érdekesen néz rám (szemkimeresztősen)
Roland: szamárfület mutogat.
Szerinted milyen volt anya, amikor kislány volt?
Erik: Rossz, sokáig alvós.
Patrik: Lusta.
Roland: Szép.
Hány éves anya?
Erik: 32 (valamit saccoltam)
Patrik: 32
Roland: 34
Milyen magas anya?
Erik: 172 cm
Patrik: 178 cm
Roland: 189 cm
Mi anya hobbija? Mi az, amit szívesen csinál?
Erik: gépezés, és a kutyasétáltatás
Patrik: könyvolvasás, egy órán át tartó fürdés
Roland: pihenni, eladás
Mi az, amiben anya nagyon ügyes?
Erik: eladásban, mosogatásban, kajacsinálásban
Patrik: szendvicskészítésben, meg az elalvásban
Roland: a varrásban
Mi az, amiben anya nem annyira ügyes, amihez nem ért?
Erik: gépszerelés, bicikliszerelés
Patrik: programozás
Roland: mászáshoz
Mi anya munkája?
Erik: eladó a ......
Patrik: eladó
Roland: eladó
Mi anya kedvenc étele?
Erik: spagetti?
Patrik: csoki, vagy süti minden mennyiségben
Roland: sült krumpli
Ha anya rajzfilm szereplő, mi lenne?
Erik: Hableány
Patrik: Hamupipőke
Roland: Eperke
Miben hasonlítasz anyára?
Erik: Az arcunk.
Patrik: Későn alszok el, és szeretek könyvet olvasni.
Roland: A kezünk ugyanolyan
És miben különböztök?
Erik: Testünk.
Patrik: Kevesebbet szokott gépezni, mint én.
Roland: Az arcunk.
Honnan tudod, hogy anya szeret téged?
Erik: Mert mindig ad puszit, sosem hagy itt egyedül.
Patrik: Eddig még mindig kaptam tőle kaját.
Roland: Mert mindig megszeretget. 
Hol szeret anya legjobban lenni a világon?
Erik: otthon
Patrik: itthon
Roland: a kutyáknál

Nos, hát khmmm...... kikérem magamnak, hogy rossz és lusta gyerek lettem volna. Nem is tudom, honnan gondolnak rólam ilyet. :D De az tetszik, hogy mindenki ilyen magasnak gondolt. Pedig csak 160 cm vagyok (némi jóindulattal), de ezek szerint az ő szemükben mégis nagy vagyok. :) A kedvencem volt, hogy csak és kizárólag Roland tudta, hogy hány éves vagyok, a többiek megegyeztek, hogy apa a 34, és akkor anya 32. :D
Azért már érződik rajtuk, hogy Patrik itt-ott cinikus volt egy kicsit, Erik már nem olyan kicsi gyerek, de még messze van attól, hogy ne legyen már az lélekben sem, Roland pedig igazi kis széplelkű szeretetgombóc még mindig. :) Na majd kíváncsi leszek erre egy pár év múlva is, ha nem felejtem el megcsinálni velük.

8 megjegyzés:

  1. Dius, ez nagyon tetszett!!! És a végén nagyon jól összegezted a dolgokat! Simán ki lehetett volna találni a válaszokból a korukat, még ha nem is tudtam volna előre.
    Lehet, én is bepróbálkozok ezzel az enyémeknél, bár lehet, még kicsik hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez remek volt, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. EZ nagyon jó volt!:-)))) Én nem merem megcsinálni...;-)

    VálaszTörlés
  4. Megnevettettél :-) Roli még kis bájos, Erik és Patrik azért már kamaszodóban. Életkorod és magasságod nagyon tuti, (látod milyen óriás vagy a szemükben???).

    Lehet, hogy nekem is ki kellene próbálni.

    VálaszTörlés
  5. Nahát, így tripla adagban még jobb móka ez az interjúzás. :)
    Az látszik, hogy a fiúk megértek a nyári szünetre. :)
    (Peonza ügyben szükségem volt némi "guglis" segítségre. :))

    VálaszTörlés
  6. Annyira örülök, hogy megosztottad velünk az interjút!
    :)
    Már régebben, valahol/valamelyik blogon olvastam, de sajnos nem mentettem el, így nem tudtam a lányokat letesztelni, na majd most...
    ;)
    A válaszokon egyébként, nagyon jól mulattam, kíváncsi leszek, hogy a miénken is így fogok tudni majd nevetni, vagy egy sort duzzogok...

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy ti is ilyen örömmel fogadtátok, mint amilyen örömmel én is interjúztattam őket.
    Kíváncsi leszek majd rá, akik megcsinálják. (remélem meg is osztjátok)

    VálaszTörlés