2012. márc. 28.

Mi legyen?

Miután napok óta tanácstalankodok magamban, úgy döntöttem, hogy a fene gondolkodik ennyit egymaga, mikor itt vagytok Ti, jó sokan, majd megkérdezem tőletek. Na nem kell megijedni, semmi eget rengető dologról nincs szó. Simán csak azon dilemmázok, miközben gőzerővel közelít a hóvége, az idő meg még mindig ül a nyakamon, hogy mi legyen ezzel a blogsablonnal? Mert ugye azt mondtam, minden hónapban új, és majd a végén kiderül, melyik volt a legnépszerűbb. Az biztos, hogy eddig ez. :)
Na de van ez olyan népszerű, hogy itt maradjon mondjuk akármeddig? Vagy inkább kíváncsiak lennétek rá, milyen lenne a következő? Ezt egyébként még én sem tudom. Ha a hangulatomra alapoznék, akkor lenne benne rózsaszín, jó sok, és lenne benne szürke is. Meg még esetleg egy kis fekete. De az csak úgy a tónusok miatt, hogy nyomatékosabb legyen.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat. :)

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik így, ahogy van - ez a halványzöldes-kékes szerintem jobb, mint a rózsaszín, fekete pedig most is van a fejlécben. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép ez a sablon valóban, de én szeretem, hogy mindig változtatsz. Színesebbé teszi a blogod, sőt egyedibbé! Én amellett voksolok, hogy amíg bírod, váltogass!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is változtass...ez nekem tetszik, sokkal jobban mint a sötét színű ami nemrég volt, de akkor is jöttem, hisz az is Te vagy :)
    (örülök hogy rózsaszín a kedved :) )

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik ez a sablon, de ha változtatni van kedved, akkor változtass! Vagy ha kedved van, de neked is szívedhez nőtt ez a mostani, akkor ajánlom figyelmedbe az én oldalamat, ami igencsak új dizájn után kiált már:))))

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik ez a sablon, elnézném akár évekig is. Én nem vagyok nagy sabloncserélő (a mostanit két éve ajándékba kaptam, nincs szívem lecserélni. :)
    Szóval akár megy, akár marad a sablon, úgyis az a lényeg, amit írsz. :)

    VálaszTörlés
  6. Változást követelünk! :o) Azt hittem, egyedül leszek, aki azt írja, hogy szép-szép, de látni szeretnék újat is. De szerintem nem kötelezően, hanem amikor a hangulatod úgy hozza, hogy éppen sablont van kedved cserélni. :o)

    VálaszTörlés
  7. Én szeretem ha néha változik a sablon! Szerintem időközönként változtass!:-)
    Na most ebből gyere ki jól, valaki azt szeretné változtass, valaki azt hogy ne.:-)

    VálaszTörlés
  8. Hát, megmondom őszintén, megleptetek. Azt gondoltam, mindenki azt fogja mondani, hogy jajj, hozzá ne nyúlj, végre egy olyan, ami olvasható, meg belefér a képernyőbe... :D
    De jól fogok kijönni belőle... mert nyilván valamikor le fogom cserélni.. amint megtalálom a következőt, ami majd megint a szívem csücske lesz. :)

    Bea, ígérem, ha keresgélés közben találok egy olyat, ami nagyon Nektek való lenne, fogok szólni. :)

    VálaszTörlés
  9. No persze az nem árt, ha az új is olyan lesz, ami olvasható, meg belefér a képernyőbe. :)

    VálaszTörlés
  10. Én azt mondom, neked tetsszen. Tudom, a látogatók véleménye is számít, de ők elsősorban az írásért jöjjenek. :)

    VálaszTörlés