2012. márc. 12.

Ez egy jó hét lesz...

Ugye micsoda optimizmus így hétfő este? :D Azért képes vagyok fejlődést mutatni. :)
De komolyan... miután csak három munkanap lesz a héten, és négy szabadnap, így máris tökéletes. Ráadásul vagyok akkor mázlista kivételesen, hogy nekem még csak le sem kell majd dolgoznom a pénteket, mert én szabin leszek. (a gyerekeimnek pedig igazolni fogom a hiányzást.. továbbra sem mennek szombaton suliba)
Aztán ezen a héten névnap is lesz nálunk. Patrik-nap. :)
Ezen a héten Balázs is szabadságon van, úgyhogy nem kell egyedül aludnom.
És újfent kigyűjtöttem a szavaitokat,úgyhogy szent esküvel ígérem, a héten a szavas történet is elkészül.

És ráadásul még:
 kép innen

Holnapra pedig kérek drukkolásokat, hogy az én jófej dokibácsim tudja fogadni a jófej gyerekemet egy fejvizitre. :)

3 megjegyzés: