2011. dec. 15.

Én naiv

Sosem tanulok... és mindig naiv vagyok a végtelenségig. Most is azt hittem, hogy majd egyetlen vásárlással töltött délután elég lesz a karácsonyi bevásárlásra. Na persze elárulom, hogy korántsem lett elég. Pedig Balázs is, én is nagyon igyekeztünk, hogy megtaláljuk mindenkinek a megfelelőt. Megalkudtunk olyan hős-akármivel is, ami évekig szóba sem jöhetett, kiválasztottunk két társasjátékot, ami még nincs meg, de már kérték, de még mindig nincs mindenkinek mindenkitől ajándék. Rolandnak igen egyszerű lenne választani, ámbár a Ninjago-t nem fogja megkapni. Az lenne a legkevesebb, hogy nem tetszik, ezeken már túl tudom tenni magam, de az ára cseppet sem baráti. Igaz, a legtöbb, korosztályának való "fejlesztő" játékot már kinőtte, de azért akad még olyan, ami érdekelheti. Ezen kívül sosem látott választékot találtunk verdás, ilyen-olyan kilövőkből, harci fegyverekből, autópályákból, autókból. Bármelyik a "mindig erre vágytam kategória" lenne nála karácsony este. .Eriknek sem egyszerű választani, de ő is simán alkuképes bármivel, ami elég menő. Patrik kifejezetten fejtörést okoz. Úgy érzem, a játékok jó részét kinőtte. A felnőttes dolgokhoz meg még gyerek. Egy darab ezerötszáz forintos könyvet kért, miután a pc guru előfizetésről lemondott (az ára miatt) . Az meg azért már mégsem meríti ki az igazi ajándék fogalmát. Mert ezt kerestem, a nekik való igazit. Ami nem jött szembe még a sokadik óra elteltével sem, így inkább hazajöttünk.
Beiktatunk még egy vásárlós napot valahova két zúzós hét közben... Balázs a héten is hat napot megy, és én is túlórázom jövő hét szerdán. De megoldjuk, akárhogyan is... mondjuk nálunk nem opció az éjszakai nyitva tartás sem, éjszaka is dolgozik valamelyikünk. :D
A készülődéshez pedig egy igazán torokszorítós gondolatokkal teli zene, amit a napokban hallottam ezer év után újra a rádióban. És mosolyogtam a mondaton: "Tőlem nem tudják elvenni azt a hitet,hogy a rossz után csak jó jöhet..."

3 megjegyzés:

  1. Előre is elnézést kérek, nem belekotyogni akarok... Nekem az állandó időhiány miatt nagyon bevált a Vatera, Teszvesz, Minipiac, stb. Az aukciós portálok böngészője nagy segítség, és olcsó(bba)n beszerezhető mindenféle. Gyakran az ajándékötlet is innen jön, nézelődés közben... (Most puzzle-re alkuszom.)
    Luca

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is lehet megoldás az internet. Nem nagyon hittem benne, de idén mégis "ráfanyalodtam"!
    Puszi,
    Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Luca, először is (utólag is) Boldog Névnapot Neked. :)
    A vatera tök jó ötlet, és rendszeresen használjuk is.(valóban jó ötletgyűjtésre is) Annyiban bonyolultabb csak a karácsonyi bevásárlás, hogy az egyetlen plusz pénzforrás utalvány formájában érkezett.. amit csak és kizárólag ott lehet elkölteni, ami rá van pecsételve. :) De sebaj.. sose legyen ám nagyobb bajom.
    Szilvi, örülök, hogy újra írtál. :) A ráfanyalodás szónak olyan igazi hangulata van.. :D

    VálaszTörlés