2011. szept. 5.

Még csak hétfő

...és én máris nagyon fáradt vagyok, és nagyon minden bajom van, és pénteket akarok. De addig még vár rám egy szülői értekezlet holnap, egy szülői értekezlet holnapután, meg munka, munka, munka és munka.. némi túlórával megspékelve. Pedig úgy szeretnék aludni. Mondjuk olyan huszonnégy órát. És akkor talán nem zsibbadna a nyakam, nem fájna a fejem, nem remegne a kezem és nem sajognának az izmaim sem. De lehet, hogy ehhez az is elég lesz, ha a hidegfront végre megérkezik rendesen, aztán eldönti, hogy megy, vagy marad.. én arra szavaznék, hogy menjen.
Ma kissé kiborultam egy telefontól, amit a polgármesteri hivatalból kaptam,
megijedtem egy-két leizzasztós rosszullét-hullámtól,
elfáradtam a túlórától.
És még hétfő is van. Nem az én hétfőm. Minden vágyam aludni most már. Nagyon fáj minden porcikám.
Úgyhogy mára ennyi..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése