2011. aug. 25.

A pihent agyam..

Néha olyan elképesztő dolgok jutnak eszembe, hogy még saját magamnak is fárasztó vagyok. Elmeséljem? (ha nemmel válaszoltál, most jobban teszed, ha nem olvasol tovább, mert elmesélem :P)
Múltkor, arra már sajnos nem emlékszem, mivel kapcsolatban, de valamelyikünk azt mondta: egy tapodtat sem mozdulok. És ha már.. akkor én elkezdtem gondolkodni, hogy de mi lehet az a tapodt? Nem tudta egyikünk sem, bár Balázs igen mélyet és árulkodót sóhajtott, amikor még másfél órával a kérdés felmerülése után is ezen morfondíroztam.. és aztán megtalálta a választ számomra itt. (egészen megnyugtató, hogy másnak is eszébe jutott)
Aztán nem sokkal később, miután valamelyik ismeretterjesztő csatornát bámultam (ilyenkor a tévé csak álca, a fedettpályás távolbanézést gyakorlom a kanapé sarkában.. de psszt), ott is a tizenötödik reklámblokkot egy kb. félórányi műsoranyagban, eszembe jutott, hogy a búbánatba tudtunk meglenni eddig a hashajtó, hasfogó, körömgomba-elleni, hüvelygomba elleni szerek reklámjai nélkül? Mert ha épp hüvelygombát pl. a nagyanyám tuti hogy hírből sem ismerte, addig azért hasmenés régen is volt. És akkor is tudták kezelni, ha nem volt a villamosvezető bácsis reklám, aki minden megállónál pánikszerűen lerohan. Ennél jobban csak a nőt utálom, aki közli, hogy a férfiak már elmentek, beszélhetünk a hüvelygombáról. Broáááf... ez beszélgetés téma? És ilyen esetekben az agymenésem folytatódik azzal, hogy elképzelem ahogy felhívok valakit, hogy van e kedve beszélgetni velem a candidáról, vagy valami hasonlóról. Hát.. na..
(Persze ezt a kérdésemet is feltettem Balázsnak.. mármint hogy hogyhogy régen nem volt gyógyszerreklám, de nem tudta ő sem)
Aztán ma eszembe jutott, miközben a lidl-ben álltunk sorba a kasszánál, hogy mégis, mit ittak az emberek, amikor még nem volt PET palackos ásványvíz? De tényleg.. mit? Nem tudok magamból kiindulni, mert én egy egészségtelen valaki vagyok, aki cukros szörpön nőtt fel, és azóta pedig light (zero) kóla függő.. De ezen is elméláztam egy ideig, vajon kinek és miért jutott eszébe ez az egész ásványvíz-mizéria. És hogy lehet az, hogy dacára annak, hogy azt tanítják a suliban, hogy a víz íztelen, szagtalan, színtelen, ahány fajta ásványvíz, annyiféle íze van. És ha már ásványvíz... miért vastalanítják?
Olyanok pl., hogy mit csináltunk, amikor hétfőn nem volt adás a tévében, meg hogy hogy lehetett telefon nélkül élni, meg hogy a sárga csekk fogalma mikor és miért került be a köztudatba.. nap mint nap merülnek fel bennem.

Mondhatnám, hogy hát bocsi, de agyamra ment a kánikula kissé. Nem tudom hanyadik napja nem aludtam tisztességesen (de lábrázás nuku :P), 29-30 fok van a szobában, 40 fok odakint, és már gondolkodni sem tudok. De azért ez nem igaz. Mármint hogy emiatt. Alapból vagyok ilyen kis lüke. :D

1 megjegyzés:

  1. én is szoktam ilyeneken filózni:)
    PET palackos ásványvíz helyett viszont egész biztos, hogy a patakból vagy kútról hozott vizet itták. Persze akkor még nem volt habzó Rába, meg olajfoltos Duna, és még fürödni és mosni is lehetett a folyóinkban.
    A minap beszélgettem egy barátnőmmel, és mondta, hogy amikor még ő volt otthon a gyerekeivel (10 és 12 évesek), akkor még nem volt internet. Elképzeltem a mostani napjaimat internet nélkül... háááttttt?????

    VálaszTörlés