2011. jún. 29.

Ígérgetek..

Úgy kb. három hete ígérgetem magamnak, hogy majd ma megcsinálom végre az oldalsávot, kicserélem a linkeket, meg ilyenek.
Szintén kb. ennyi ideje ígérgetem magamnak, hogy majd ma minden lemaradásomat bepótolok, mindenkit elolvasok, mindenkinek írok is.
Minimum ennyi ideje ígérgetem magamnak, hogy mindent kidobok, ami feleslegessé vált.
Nos, ezek közül semmi nem valósult meg. (még)
Ma este éppen lehetne is rá időm. Ehelyett ma megírom a szülői szervezet véleményét a két óvodavezetői pályázatról. Meghallgattam ma az érintett szülőket, úgyhogy már teljesen "képben vagyok" arról, kinek mi az álláspontja, már csak hivatalos formába kell öntenem.
Holnap pedig majd mindezt fel kell olvasnom. És azzal az én szerepem véget ért. (ebben az ügyben)
De holnap este már gőzerővel készítenem kell Patrikot a rétyi táborba, hogy ne hagyjak mindent az utolsó napra.
Ja, és reggel orvoshoz is megyek.. újfent..
Még jó, hogy ma és holnap és holnapután nem dolgozom. Nem is lenne rá időm. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése