2011. máj. 10.

Azt hittem kicsik még..

.. de rá kell jönnöm, hogy menthetetlenül nőnek. És menthetetlenül befolyásolja őket az iskolatársak, haverok ízlése, beszéde, stílusa. Bár egy csomó dologban roppant naiv vagyok még mindig, gondolom egy ideig még jó is ez így nekem. De azért megosztom, micsoda zenei ízlésre tettek szert a fiaim mostanság.
Mi mondjak? Nekem nem jöttek be.. egyik sem. Az első Patrik abszolút kedvence, és tény, ezt a formációt én is szeretem egy pump it erejéig.. A másik kettő pedig Eriket dícséri. Rolinak meg mindegy, megy utánuk bármiben..
Előre szólok, komoly muzikális előtanulmányokkal fájni fog... :D
(arról nem is beszélve, hogy a klip maga nekem komoly önuralmat igényelt.. ezekkel az effektekkel ki lehet nyírni)
No, hát ez van. Lesz ez még rosszabb is gondolom. :D :D :D
Mindenesetre egészen megnyugtató, hogy csengőhangként még a magyar népmesék főcímdala van beállítva Patriknak. :)

1 megjegyzés:

  1. A Black Eyed Peas-t szeretem én is, a legjobb a meet me halfway és az I gotta feeling :) :)
    Meghallgatom majd hamarosan a többi zenét is, csak most a Zuram itt tévézik mellettem :)

    VálaszTörlés