2010. febr. 23.

Megint egy játék...

Cuckától hoztam, mert azt írta, akinek "kedve-ideje, vegye-vigye". Hát kedvem is van, időm is van, úgyhogy fogtam, és hoztam. :)

Mit tennék, ha nyernék a lottón?
Első pillanatban valószínűleg rohamot kapnék a sokkhatástól. De viccet félretéve... vennék egy házat magunknak, vagy építenénk egyet a saját ízlésünkre. Kifizetném a kocsinkat. Aztán segítenék a Barátaimnak is azokban a dolgokban, amit szeretnének megvalósítani. A párom kivenne egy-két hónap szabadságot, hogy kipihenje magát végre. Elvinném a családomat, és Eszter családját is valahova, ahol jó meleg van. Élvezném, hogy nem kell aggódnom a fizetnivalók miatt. És befektetnék valahova, hogy még majd a gyerekeim is élvezhessék.

Rossz szokás?
Akad egy pár. Legfőbb, és legrosszabb a cigi. De rossz szokásaim közé sorolom, hogy ha olvasok, akkor se látok, se hallok, egyszerűen nem hallom meg, amit mondanak. Túl sokat beszélek. Túl kíváncsi vagyok. Ja, és néha rágom a körmömet is.

Koffein?
Jó barát. :D Napi négy kávé, forrón, feketén, egy cukorral. És kóla. Mindig.

Szín? 
Piros. És még fekete, fehér, esetleg narancssárga. (na, ez nem a pirossal kombinálva) És újabban még a rózsaszín is bejön.

Mi van most rajtam?
Szürke-piros szabadidőruha, szürke hosszú ujjú felsővel és sportcipő.


Hogy látom magam 10 év múlva?
Tele ráncokkal, és szarkalábakkal. :D Lesz két felnőtt korú fiam (21 és 18 évesek), és egy nagyon kamasz harmadik (15). Adnak majd elég dolgot, és gondolkodnivalót. Már megtalálom az igazán nekem való hivatást, és élvezettel csinálom, miközben terelgetem a kiskirálynőt az oviban. A párommal való kapcsolatom kiegyensúlyozottabb, mint valaha.

Legutóbbi nagyon jó élmény?
A hétvégi Mekizés, Turul-madár megnézés. Mert együtt voltunk, csicseregtek a madarak, tavasz-illat volt. Ennyi is elég a boldogsághoz. :)

És én is tovább adom bárkinek, akinél még nem járt, és akinek van kedve eljátszani a gondolataival. :)

5 megjegyzés:

  1. Rendes vagy, nagyon. (remélem nem a pokol lenne a meleg úticél:-)))))
    Belegondoltam a 10 év múlvába, az nekem még brrrr kategória.

    VálaszTörlés
  2. Bolond vagy, dehogy mennénk a pokolba. Valahova, ahol napsütéstől van meleg, és lógathatnánk a lábunkat valami koktélt szürcsölgetve, dumálnánk kedvünkre reggeltől estig, meg ilyenek. :)
    Ez jól hangzik, nem? :)

    VálaszTörlés
  3. Ha koktél, duma és láblógatás is van (EGYÜTT!!!), akkor még a poklot sem bánnám:-))))))

    VálaszTörlés
  4. Hehe. :) Ott még felbukkanhat egy csomó ismerős is. :D

    VálaszTörlés
  5. Jobb híján ide írom, hogy fogalmam sincs miért, de nem tudok írni. Áááááá. Megjelenik a bejegyzés ablak, a cím mezőbe tudok írni, de ahova a szöveg jönne, oda nem lehet kattintani sem. Csak reménykedem benne, hogy a hiba nem az én készülékemben van, hanem a bloggerében. Na, csak hogy tudjátok. Írnék, mert volna mit, csak épp nem hagynak érvényesülni. Grrrr

    VálaszTörlés