2009. júl. 3.

Gyógyszermentes hét

Gondoltam egy nagyot, és abbahagytam a gyógyszeremet, mert tök jól vagyok, most épp mindig ki tudom aludni is magam, viszonylag rendszeresen eszem. Meggyőztem magam, hogy majd akkor lesz rá újra szükségem, ha valami csoda folytán találok munkahelyet, és újra dolgozni fogok. Mert akkor nem mernék nélküle, nyilván.
Saját magamnak is hihetetlen volt, hogy mennyivel jobb nélküle. Energikus lettem, nem küzdöttem semmiféle szédülés-érzéssel. Megcsinálhattam bármit, bármikor, akkor ettem, amikor nekem tetszett.
Aztán most eltelt egy hét. Biztosan most ürült ki belőlem a hatóanyag, mert ma délelőtt már nagyon nem jó. Remeg kezem-lábam, pedig ittam kávét, aztán ettem. A fejem is olyan érdekes állapotban van, nem fáj, hanem zsibbad. Meg fáradt a nyakam. Úgyhogy most itt gondolkodom, hogy vajon, ha nem veszem be még így sem, az mennyire lesz rossz döntés? Nem szeretnék "padlót fogni", sőt, nem szeretnék még egy kisrohamot sem.
Ugyanakkor még pluszban dilemmázok, hogy bevegyem, vagy ne vegyem, mert augusztus 11-re kaptam csak időpontot az epilepszia-rendelésre, addig pedig be kell osztanom a gyógyszeremet, mert lejárt a javaslatom, nem írhat a háziorvosom másikat. Szóval, úgy jártam, hogy most el kell döntenem, hogy melyik ujjamat is harapjam meg?
(de szerintem nem merek kockáztatni, és inkább beveszem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése