2009. febr. 27.

Szivárvány

Your rainbow is intensely shaded red, orange, and yellow.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a strong person. You appreciate energetic people. You get bored easily and want friends who will keep up with you. You're good at getting people to like you.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

Szóval az én szivárványom élénken árnyékos piros, narancssárga és sárga.
És eszerint én örömteli személy vagyok. Értékelem az életerős embereket. Könnyen untatnak, és olyan barátokat akarok, akik lépést fognak tartani velem. És a vége valami olyasmi, hogy csodálkoznak mások, hogy nem adom fel.

Hát ez igaz. Ilyen barátaim vannak. És nem adom fel. :-)
Amúgy nem én fordítottam, hanem a weblapfordító, úgyhogy akár nem is teljesen jól van fordítva. De nem baj. A lényeg látszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése