2009. jan. 26.

Izgulok

Nem is kicsit.
Pedig tegnap este már megnyugtattam magam, hogy az tök jó ómen, hogy eddig még ahol az állásinterjúig sikerült eljutnom, oda fel is vettek. Megbeszéltem magammal, hogy okos vagyok, meg szép vagyok, meg ellenállhatatlan, és olyan pozitív kisugárzásom is, hogy nem fognak tudni nekem ellenállni. :-D
De azért most be vagyok ám tojva, de rendesen. Átnéztem az önéletrajzomat, nem mintha nem tudnám, mi van benne.. Mégegyszer átolvasom a pályázat szövegét is. Azt hiszem, felkészültem minden kérdésre. De mégis.. a kezem jéghideg, a gyomrom helyén egy gombostű van csak (még jó, hogy reggelizni még tudtam). Jó lenne már ott lenni. Akkor már majd megnyugszom. Az első kézfogás után.

Felkerült egy újabb (piros :P) chatbox, de ez meg nem tud ékezeteket. Úgyhogy olyan Fekete Pákósan tessék csak írni bele, és akkor majd mukodni fog. :-D Vagy majd rászólok, hogy "Mukodj!"

Megírom majd, hogy mi volt. (ha nem kapok addig infarktust)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése